Paprika na grilu

Papriky jsou ideální zelenina na grilování, drží tvar a můžete je naplnit jakoukoliv směsí, zkuste kuskus, quinou, bulgur.

Uvedené množství je pro jednu osobu. Pokud připravujete jídlo pro více lidí, přizpůsobte si množství paprik a ostatních surovin výslednému počtu strávníků.

1 červená paprika
1 balení Tofu (marinované, natural, bylinkové ) rostlinný nebo jiný sýr podle chuti
4-5 menších žampionů
hrst čerstvé bazalky
menší hrst oliv
koření - sušená bazalka, oregano, špetka chilli, sůl

Rozpalte gril. Papriku rozkrojte napůl, odstraňte semínka a omyjte a osušte. 
Nastrouhejte sýr/tofu. Pokrájejte nadrobno olivy, houby, bazalku a vše smíchejte dohromady. Přidejte koření podle chuti.
Směsí naplňte papriky, zakápněte olivovým olejem a potřete i spodek papriky. Papriky, každou půlku zvlášť, zabalte do alobalu, dobře utěsněte a vložte na gril. Pečte z obou stran cca 20 minut. Takto upečené papriky budou krásně měkké, uchovají si šťávu.
Pokud chcete papriky opečené s křupavou kůrčičkou, vybalte je po 10. minutách z alobalu a položte přímo na rošt grilu. 

TIPY!
Papriky můžete upéct i v troubě, pečte nejdříve zakryté, nakonec odkryjte a dopékejte dozlatova.
K naplnění paprik můžete použít jakoukoliv směs. Zkuste uvařenou quinou, bulgur, kuskus, sušená nebo čerstvá rajčata, bylinky, různé druhy koření. Pokaždé může být výsledek úplně jiný.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení