Paprika na grilu

Papriky jsou ideální zelenina na grilování, drží tvar a můžete je naplnit jakoukoliv směsí, zkuste kuskus, quinou, bulgur.

Uvedené množství je pro jednu osobu. Pokud připravujete jídlo pro více lidí, přizpůsobte si množství paprik a ostatních surovin výslednému počtu strávníků.

1 červená paprika
1 balení Tofu (marinované, natural, bylinkové ) rostlinný nebo jiný sýr podle chuti
4-5 menších žampionů
hrst čerstvé bazalky
menší hrst oliv
koření - sušená bazalka, oregano, špetka chilli, sůl

Rozpalte gril. Papriku rozkrojte napůl, odstraňte semínka a omyjte a osušte. 
Nastrouhejte sýr/tofu. Pokrájejte nadrobno olivy, houby, bazalku a vše smíchejte dohromady. Přidejte koření podle chuti.
Směsí naplňte papriky, zakápněte olivovým olejem a potřete i spodek papriky. Papriky, každou půlku zvlášť, zabalte do alobalu, dobře utěsněte a vložte na gril. Pečte z obou stran cca 20 minut. Takto upečené papriky budou krásně měkké, uchovají si šťávu.
Pokud chcete papriky opečené s křupavou kůrčičkou, vybalte je po 10. minutách z alobalu a položte přímo na rošt grilu. 

TIPY!
Papriky můžete upéct i v troubě, pečte nejdříve zakryté, nakonec odkryjte a dopékejte dozlatova.
K naplnění paprik můžete použít jakoukoliv směs. Zkuste uvařenou quinou, bulgur, kuskus, sušená nebo čerstvá rajčata, bylinky, různé druhy koření. Pokaždé může být výsledek úplně jiný.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz